Politica de retur

Cum returnez un articol sau o comandă?

In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, clientii au dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Conform OUG 34/2014, produsele cosmetice si alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Cererile de retur se transmit pe adresa de email: contact@samdistribution.ro sau la numarul de telefon: 031.418.01.00

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produsele alimentare care sunt sensibile la temperatură, au termen de valabilitate scurt, se deteriorează ușor. Un astfel de exemplu este lăptișorul de matcă, pentru care nu putem garanta siguranta, dupa ce s-a desfăcut coletul si până la termenul de retur.
  • Produse desigiliate.

Procedura de retur:

Pasul 1

Returnarea se face anuntand in scris pe adresa de mail contact@samdistribution.ro sau la numarul de telefon: 031.418.01.00

Pasul 2

Un reprezentat SAM Distribution va face o solicitare catre Cargus de ridicare a coletului din adresa clientului. Data si ora vor fi stabilite de comun acord impreuna cu clientul.

Pasul 3

Coletul va fi predat de client catre firma de curierat.

Pasul 4

In cazul in care returul se produce din dorinta clientului, fara un motiv justificat, din suma achitata initial de client se vor retine taxele de transport aferente returului. Restul sumei de bani sa fie rambursata in contul clientului in termen de 14 zile calendaristice de la primirea in conditii bune a coletului de retur la sediul samdistribution.

Alte observații:

In colet se vor afla toate documentele primite initial.

Colet returnat fara anunt in prealabil

In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără a ne anunța în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

In cazul in care un colet care a fost expediat de samdistribution este refuzat de catre destinatar fără motive și fără anunțarea în prealabil se vor dispune următoarele măsuri:

  • Ne rezervăm dreptul sa refuzam viitoarele comenzile venite din partea clientului.
  • Vom expedia catre client doar comenzile platite online.

Sam Distribution va incerca sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti.