Decasept, 20 comprimate, Aminocen

Decasept, 20 comprimate, Aminocen

6,50 RON
cu TVA Trimite comanda astazi pana la ora 15:00 si vei primi produsul maine intre orele 09:00-17:00
 In stoc
 

 

Decasept, 20 comprimate, Aminocen (dureri de gat, carente: vitamina B1, B6)

Decasept prospect:

Decasept datorita uleiurilor esentiale din compozitie contribuie la mentinerea sanatatii mucoasei bucale, a tractului respirator si la combaterea carentei in vitaminele B1 si B6. Tiamina este o vitamina, numita si vitamina B1. 

Decasept ingrediente: 

ulei esential de Eucalipt, ulei esential de Cedru, ulei esential de Cimbru de cultura, ulei esential de lamaie, amidon de porumb, zaharina (indulcitor), stearat de magneziu, Sorbitrol, mentol, piridoxina, tiamina, albastru de metilen,talc, carboximetilceluloza sodica. 

Compozitie:

Vitamina B1 - 0.5 mg Vitamina B6 - 1.66 mg Ulei esential de Cimbru de cultura - 0.5 mg Ulei esential de Cedru - 1.5 mg Ulei esential de Eucalipt - 3.33 mg Ulei esential de Lamaie - 2 mg

Decasept mod de administrare:

3 comprimate zilnic, dupa mesele principale, se lasa sa se topeasca lent in gura. 

Vitamina B1, denumita si tiamina sau tiamina, este una dintre cele 8 vitamine. Toate vitaminele B ajuta organismul sa transforme alimentele (carbohidratii) in combustibil (glucoza), pe care organismul il foloseste pentru a produce energie. Aceste vitamine B, denumite adesea vitamine complexe B, ajuta organismul sa metabolizeze grasimile si proteinele. Vitaminele complexe B sunt necesare pentru ficat, piele, par si ochi sanatosi. De asemenea, ajuta sistemul nervos sa functioneze corespunzator si este necesar pentru buna functionare a creierului. Toate vitaminele B sunt solubile in apa, ceea ce inseamna ca organismul nu le stocheaza. 

Ca si alte vitamine din complexul B, tiamina este denumita uneori o vitamina "anti-stres", deoarece poate intari sistemul imunitar si poate imbunatati capacitatea organismului de a rezista la stres. Se numeste B1 deoarece a fost prima vitamina B descoperita. 

Tiamina se gaseste atat in ​​plante, cat si in animale si joaca un rol crucial in anumite reactii metabolice. Corpul uman are nevoie de aceasta pentru a forma adenozin trifosfat (ATP), pe care fiecare celula a corpului o foloseste pentru energie. 

Vitamina B6 (piridoxina)

Vitamina B6 , cunoscuta si sub denumirea de piridoxina, este una dintre vitaminele incluse in familia complexelor de vitamina B. Toate vitaminele B, inclusiv vitamina B6, joaca un rol important intr-o serie de functii fizice si psihologice. Acestea sunt cele mai cunoscute si ajuta la mentinerea unui metabolism sanatos, a functiei nervoase, a functiei hepatice, a sanatatii pielii, a sanatatii ochilor, precum si la cresterea nivelului de energie . 

Pentru ce este buna vitamina B6? 

Vitamina B6 are mai multi derivati, inclusiv piridoxal, piridoxal 5-fosfat si piridoxamina. Acestia sunt toti compusi importanti implicati in numeroase functii biologice. Vitamina B6 este utilizata de organism in fiecare zi deoarece ea joaca un rol in astfel de functii importante, incluzand miscarea, memoria, consumul de energie si fluxul sanguin. Prin urmare, o deficienta a vitaminei B6 poate aparea in multe simptome diferite, unele doar temporare, altele mai grave. 

Vitamina B6 ajuta organismul sa mentina un sistem nervos sanatos, ajuta hemoglobina sa transporte oxigen prin celulele rosii din sange in organism, sa furnizeze energie din alimentele pe care le mancam, sa echilibreze nivelurile de zahar din sange, sa actioneze ca tratament natural al durerii, pentru a stimula starea de spirit si de asemenea, pentru a crea anticorpi pe care sistemul nostru imunitar ii foloseste pentru a ne proteja. Da, Vitamina B6 este vitala. 

Prevenirea unei deficiente de vitaminei B6 

O deficienta de vitamina B6 este rara in tarile occidentale, dezvoltate, unde majoritatea oamenilor dobandesc suficiente calorii si nu sufera de malnutritie. Expertii considera ca unii oameni consuma de fapt prea multa vitamina B6. Comsumul excesiv este de fapt mai frecvent decat o deficienta a vitaminei B6. 

Cantitatea recomandata de vitamina B6 pentru un adult cu varsta de sub 50 de ani este de 1,3 miligrame. ÃŽn mod normal, aceasta cantitate este relativ usor de obtinut din dieta dvs., presupunand ca mancati suficiente calorii in general. 

Simptomele deficitului de vitamina B6 

Desi o deficienta nu este foarte frecventa, studiile au asociat o deficienta a vitaminei B6 cu un risc crescut pentru o serie de tulburari si simptome diferite. 

O deficienta a vitaminei B6 poate provoca simptome suplimentare, inclusiv: 

Modificari ale dispozitiei, cum ar fi iritabilitatea, anxietatea si depresia Confuzie Dureri musculare Energie redusa sau oboseala inrautatirea simptomelor de anemie Deoarece vitamina B6 este atat de importanta pentru functia nervoasa, o deficienta a vitaminei B6 este legata cel mai frecvent de tulburarile neuropsihiatrice, inclusiv convulsiile, migrenele, durerea cronica si tulburarile de dispozitie, cum ar fi depresia. 

Alte studii au indicat faptul ca aportul scazut de vitamina B6 este asociat cu un risc crescut de boala cardiaca si poliartrita reumatoida. Alte cercetari arata ca deficienta de vitamina B6 este mai frecventa in randul persoanelor in varsta. Odata cu imbatranirea si scaderea nivelului de vitamina B6, riscul pentru boala Alzheimer si alte forme de dementa este mai crescut. Cantitatea zilnica recomandata de vitamina B6 

Beneficiile vitaminei B6 pot fi gasite in multe alimente ce sunt consumate in mod obisnuit. Acestea includ nuci si seminte, anumite tipuri de carne sau anumite legume (avocado, fasole). 

Vitamina B6 include, de asemenea, vitamine complexe B si multe multivitamine. Acestea sunt deosebit de benefice daca intampinati probleme cu stresul, un nivel scazut de energie, modificari ale dispozitiei, activitate fizica intensa, boli cardiace, dureri cronice, migrene sau dureri de cap. 

Utilizarea suplimentelor de vitamina B6 

Retineti ca, deoarece vitamina B6 este solubila in apa, acest lucru inseamna ca organismul nu poate stoca resturile de vitamina B6 pentru nevoile viitoare si ca trebuie sa consumati in mod regulat alimente cu vitamine B sau sa luati suplimente pentru a va indeplini cerintele zilnice. 

Corpul stie exact ce sa faca cu vitaminele gasite in mod natural in alimente, spre deosebire de nutrientii sintetici adaugati la alimentele procesate. 

Daca aveti de gand sa luati orice supliment ce contine vitamina B6, asigurati-va ca achizitionati un produs de inalta calitate care este fabricat din surse alimentare reale si nu contine agenti de incarcare sau toxine. Suplimentele complexe de vitamine B de inalta calitate sunt realizate prin imbinarea unor elemente nutritive, astfel incat organismul dvs. sa recunoasca vitaminele si mineralele si sa le poata folosi intr-un mod natural, oferindu-va cele mai bune rezultate.