Contact: 0764.300.469 - 0721.281.755

Cosul este gol

Spirulina este o alga miraculoasa: proprietăți, beneficii, efecte adverse si sugestii de consum


Spirulina este una dintre cele mai vechi forme de viață existente pe Pământ. De fapt, această microalgă albastră-verde este parțial responsabilă pentru producerea oxigenului în atmosfera planetei, care cu miliarde de ani în urmă a permis formelor de viață originare ale planetei să se dezvolte. Spirulina este primul superaliment din lume și una dintre cele mai bogate surse nutritive de pe Pământ. 

Spirulina conține aproximativ 55 și 70% proteine ​​(mai mult decât carnea de vită, pui sau soia), 8 aminoacizi esențiali și 10 aminoacizi neesențiali, precum și niveluri ridicate de acid gama-linolenic (GLA), beta-caroten, acidul arahidonic, vitamina B12, fier, calciu, fosfor, acizi nucleici ARN și ADN, clorofila și fitocianina, un complex pigment-proteină care se găsește numai în algele albastru-verde.
Spirulina este considerata ca fiind una dintre puținele surse de proteine ​​complete, ce conține toți aminoacizii esențiali de care organismul dumneavoastră are nevoie, dar nu-i poate produce singur. Spirulina este, totodata, o sursă bună de fier, calciu, magneziu și vitaminele  K, E si A. Spirulina poate fi mai benefică pentru veganii sau vegetarienii care nu dispun de fier adecvat în dieta lor. Este binecunoscuta pentru capacitatea sa de a stimula imunitatea, de a lupta împotriva alergiilor și de a reduce oboseala.

Care sunt beneficiile Spirulinei?

spirulina

Spirulina oferă o gamă largă de beneficii pentru sănătate aproape imediat după ingestie. Oferă un impuls aproape instantaneu pentru niveul de energie, ajutând în același timp la îmbunătățirea rezistenței și reducerea oboselii. Ajută la îmbunătățirea sistemului imunitar și asigură un suport excepțional pentru inimă, ficat și rinichi. Spirulina este, de asemenea, un detoxifiant natural, oxigenând sângele și ajutând la curățarea corpului de toxine și alte impurități care pot provoca boli sau alte complicații de sănătate. 

Spirulina este, de asemenea, un supresor natural al apetitului, și ajută la îmbunătățirea sistemului digestiv al organismului. De asemenea, are proprietăți antioxidante foarte puternice și ajută la echilibrarea pH-ului organismului, reducând astfel inflamația în întregul corp într-un mod sigur și fără chimicale.
Ca și alte superalimente, spirulina poate întări sistemul imunitar, poate ajuta la digestie, echilibrează pH-ul corpului și reduce inflamația. Spirulina poate îmbunătăți metabolizarea lipidelor și glucozei, reducând în același timp grăsimea ficatului și protejând inima. De asemenea spirulina asigură efecte antioxidante și antiinflamatorii puternice.

Surse de Spirulina


Spirulina este o microalga în formă de spirală care crește natural în sălbăticie în lacuri calde, cu apă dulce. Culoarea sa verde-albastru-verde este ceea ce conferă apei nuanța verzuie. Spirulina este, de asemenea, cultivată și recoltată în rezervoare manuale, cum ar fi cele folosite de Nutrex Hawaii, pe coasta Kona din Hawaii. 
Acest tip particular de spirulină este singurul de acest gen care urmează să fie cultivat într-o zonă BioSecure care nu conține pesticide, erbicide și alte substante daunatoare organsimului nostru.


Cum te poate ajuta Spirulina?


Spirulina este deseori clasificată eronat ca o plantă datorită proprietăților sale uimitoare pentru sanatate, dar este de fapt o bacterie sau o alge albastră-verde care se găsește în lacuri, lacuri și râuri de apă dulce. Deoarece ofera beneficii pentru sănătate fiecărui organ, spirulina este recunoscuta ca fiind unul dintre cele mai nutritive alimentare din lume.


Spirulina ajuta la modularea raspunsului imun


Spirulina are capacitatea de a întări sistemul imunitar. Pentru că promovează în mod activ regenerarea celulară, ajută ranile să se vindece mai repede și face recuperarea de la boli să aibă loc mai repede. Spirulina fortifică sistemul imunitar, astfel ca persoanele ce o consuma este puțin probabil să raceasca.


Spirulina menține sănătatea ochilorspirulina


Spirulina este un supliment recomandat persoanelor ce doresc sa-si îmbunătățească sanatatea ochilor. Aceasta alga albastră-verde este foarte bogată în vitamina A, iar această vitamină este deosebit de importantă pentru ochi sănătoși. Din acest motiv, consumul de morcovi a fost mult timp recomandat celor care doreau să-și îmbunătățească sănătatea ochilor, dar spirulina are de fapt o concentratie de zece ori mai mare per gram, in comparatie cu vitamina A continuta per gram de morcovi.

Spirulina ușurează simptomele si reduce inflamația


Spirulina este una dintre sursele esentiale de acid gama-linolenic, iar acesta este unul dintre cei mai puternici agenți antiinflamatori existenti în natură. Acid gama-linolenic este, de asemenea, extrem de benefic pentru femei, deoarece poate reduce simptomele PMS. Gram pe gram, are de asemenea de 26 ori mai mult decât calciul din lapte, ceea ce îl face un supliment nutrițional excelent pentru femeile însărcinate.


Spirulina imbunătăteste sistemul digestiv


Spirulina favorizeaza trecerea toxinelor prin sistemul digestiv, reducând astfel stresul asupra întregului sistem. De asemenea, promovează bacterii sănătoase în sistemul digestiv și contribuie la îmbunătățirea absorbției nutrienților alimentari.

Spirulina ajută la detoxifierea organismului în mod natural
Spirulina prezinta o concentrație ridicata de clorofil, acesta fiind unul dintre cei mai puternici agenți de detoxifiere ai naturii. Specialistii au demonstrat faptul că este eficient si ajuta la eliminarea toxinelor din sânge și se leagă de izotopi radioactivi si metale grele, ceea ce îl face foarte benefic pentru cei care urmeaza terapie radioactiva.

Spirulina este bogată în:


Contine 50-70% proteine din greutatea sa totală, contine 6% lipide din greutatea totală, contine 7-14% glucide din greutatea totală. Totodata contine si acid folic, biotina si acid pantotenic dar si vitaminele A, B1, B2, B3, B6, B12, D, E, K, mierale precum cupru, fosfor, mangam, fier, seleniu, zinc, calciu (maul mut decat laptele de 26 de ori). 
De asemenea contine si acizi grași esențiali precum Omega3-Omega6, dar si antioxidanți cu rol in detoxifierea organismului si întărirea sistemului imunitar.
Spirulina contine și o enzima extrem de importanta în apărarea organismului contra afecţiunilor maligne, bolilor degenerative si contribuie la menţinerea bunei functionari a organismului.


Ce beneficii suplimentare are spirulina?


Spirulina este o sursă bună de vitamina B-12 (cobalamină), B-2 (riboflavină), B-1 (tiamină), B-2 (riboflavină), B-6 (piridoxină), B- 3 (nicotinamidă), B-9 (acid folic), vitamina E și vitamina K1 și K2, mangan, fosfor, seleniu si zinc.
Are de patru ori capacitatea antioxidanta a afinelor 
Spirulina este o sursa de proteine: gram pe gram mai mult decat carnea de vita, pui, peste si soia

Ce efecte şi beneficii are spirulina?


Spirulina pentru piele
Spirulina este una dintre cele mai bogate superalimente existente în nutriție (alaturi de produsele miere de Manuka si ulei de cocos) și oferă beneficii pentru aproape fiecare parte a corpului uman, inclusiv pielea. Spirulina contine substanțe nutritive care susțin sănătatea pielii, ajută la restabilirea și menținerea stralucirii acesteia.

Proteinele sunt blocurile fundamentale ale vieții și, ca atare, pot oferi o perspectivă esențială asupra modului în care spirulina funcționează pentru a contribui la îmbunătățirea sănătății generale. Spirulina, o microalga albastră-verde, care se găsește în cea mai mare parte în lacuri, iazuri și râuri, este de asemenea una dintre cele mai bogate surse de proteine din lume. 

Dacă preferi să îţi prepari tu tratamentul pentru faţă, iată o mască de faţă cu spirulină şi miere ca nu va da greş:

1 linguriţă de spirulină praf (poţi pisa câteva tablete sau o poţi cumpăra de aici)
1 linguriţă de miere de albine bio
1 picătură de ulei esential (pentru a masca mirosul nu foarte plăcut al spirulinei) de levănţică, ylang ylang sau orice îţi place
câţiva stropi de apă plată pentru ca masca să fie uşor de întins
Amesteci ingredientele într-un bol până obţii o cremă, o aplici pe tenul curat şi o laşi să acţioneze cam 15-20 de minute  

Spirulina și proteina


Proteinele sunt alcătuite din lanțuri complexe de aminoacizi, care sunt critice pentru formarea și repararea mușchilor și a osului. Dar, aminoacizii servesc și alte câteva funcții esențiale în organism. De exemplu, aminoacizii găsiți în proteine ​​sunt responsabili pentru gestionarea nivelului de insulină din organism, menținerea sistemului imunitar, transportul de minerale în întregul corp și multe altele.

Dintre cei 22 de aminoacizi gasiti in proteine, opt sunt esentiali pentru functiile sanatoase ale corpului, dar corpul uman nu le poate produce. Prin urmare, acești opt aminoacizi pot fi obținuți numai prin dieta. Restul aminoacizilor sunt considerați neesențiali, deoarece organismul ii poate produce deja în mod natural. Cu toate acestea, pentru ca organismul să poată procesa aminoacizii neesențiali, aminoacizii esențiali, plus o cantitate suficientă de azot, sunt necesari pentru sinteza.

Spre deosebire de alte tipuri de proteine, spirulina este considerată o "proteină completă", deoarece este o sursă de calitate a tuturor celor opt aminoacizi esențiali. În plus, proteina din spirulina este între 85 și 95% digerabilă, făcându-l una dintre formele cele mai puternice și mai puternice de proteine ​​disponibile. Și din moment ce pereții celulari din spirulină nu conțin celuloză, aminoacizii sunt absorbiți de organism aproape instantaneu.

Spirulina și cum curăță sângele?


Spirulina este bogată în clorofil, ceea ce îl face un agent de curățare incredibil de eficient al sângelui. De fapt, microalga conține mai mult de zece ori cantitatea de clorofil pe volum decât cea găsită în legumele tradiționale de grădină. Clorofila din spirulină ajută la formarea celulelor roșii din sânge în organism, oferind în același timp organismului o formă mai ușor absorbabilă de magneziu. Această combinație de clorofil și magneziu ajută la eliminarea toxinelor din sânge în timp ce oxigenarea sângelui.

Culoarea albastră a spirulinei este formată, de fapt, din fitocianină și alofiococianină, precum și din alte antociani. Acești fitonutrienți s-au dovedit a ajuta la creșterea numărului de celule albe din sânge în organism. În plus, polizaharidele găsite în spirulină s-au dovedit a crește imunitatea, a furniza activitate antivirală, a ajuta la îndepărtarea radiațiilor și a metalelor grele din organism și a îmbunătățit productivitatea funcțională a măduvei osoase, a timusului și a celulelor splenice . 

Cum trebuie administrata spirulina? Spirulina se găseşte sub forma de capsule, pudră si comprimate. Se rcomanda ca administrarea sa se face de preferat dimineaţa cu puţină apă, iar timp de 30 de minute să se evite consumul răcoritoare, cafea si băuturi alcoolice, deoarece substantele enumerate pot distruge o parte din enzimele si nutrienţii spirulinei. Curele nu trebui să aiba o durata mai mare de 3 luni cu mici pauze de 15 / 30 de zile între ele (se recomanda 1 litru de apă în plus, in zilele in care se administreaza) . 

Cui ii sunt recomandate suplimentele ce contin spirulina?


Spirulina, în doze diferite, este bună pentru toată lumea, începând de la vârsta de 3 ani:

Pentru copii cu vârsta de peste 3 ani, dacă au alimentaţie dezechilbrată sau dacă nu consumă suficiente legume verzi
Pentru adolescenţi, ca supliment nutritiv sau în perioada de creştere
Pentru vegetarieni, ca sursă extraordinară de proteine vegetale
Pentru femeile însărcinate sau care alăptează
Pentru adulţii cu mese neregulate sau diete dezechilibrate
Pentru bătrânii cu un regim alimentar dezechilibrat
Pentru sportivi sau cei care fac efort fizic susţinut
Pentru persoanele aflate în convalescenţă

Cum spuneam, spirulina este bună pentru toată lumea, însă în cantităţi diferite:


Disponibila atât sub formă de pulbere, cât și sub formă de tablete, spirulina este o tulpină unică, cu cel mai înalt conținut nutrițional cunoscut din lume.

Pentru adulţi se recomandă maxim 1,6 g/zi în 2-3 reprize
Pentru copii sunt suficiente 0,6-1,2 g/zi
Pentru sportivi doza este de maxim 10 g/ zi
Pentru femeile însărcinate aproximativ 1 g/zi
Pentru cei care au colesterolul mărit se recomandă 1-8 g/zi
Pentru a ţine glicemia sub control doza este de 2 g/zi
Pentru persoanele ce suferă de steatoză (ficat gras) sunt recomandate 4,5 g/zi

Spirulina efecte secundare


Spirulina este un aliment sigur și eficient care este foarte digerabil, fără efecte secundare. Cu toate acestea, Spirulina conține iod, astfel încât persoanele alergice ar trebui să evite administrarea acestui superaliment.
» Alimentatie Sanatoasa » Spirulina
spacer
Website detinut de Sam Distribution S.R.L., CIF: RO14935035, Reg.Com: J40/10004/2002